NARZĘDZIA WSPARCIA WDRAŻANIA ELEKTROMOBILNOŚCI - DOBRE PRAKTYKI - zapowiedź III panelu konferencji „Be smart, be electric: transport zeroemisyjny – ewolucja czy rewolucja w transporcie?”

Przejdź do głównej treści
Używamy plików cookie, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie z serwisu. Korzystając z witryny, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki, tak aby zablokować działanie pilków cookies. Więcej informacji w Polityce prywatności i Polityce plików Cookies.

 

 

Promocja oraz wdrażanie pojazdów elektrycznych jest dziś praktyką, coraz częściej spotykaną w dużych miastach i aglomeracjach, nie tylko europejskich. Dzięki elektromobilności, na całym świecie dokonuje się olbrzymia zmiana w technologii środków transportu. 

 

elektromobilnoc cytat copy copy

 

O tym jak wdrażać elektromobilność i czerpać z niej jak najwięcej korzyści dyskutować będą uczestnicy III panelu konferencji „Be smart, be electric – transport zero emisyjny – ewolucja czy rewolucja w transporcie” w składzie:

  • Jarosław Orliński, Dyrektor Departamentu Programów Infrastrukturalnych, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
  • Artur Perchel, Manager Central Eastern Europe, UITP – International Association of Public Transport (Belgia)
  • Abdelkhaliq Abdalla, President of Emirates & Europe Business Development Cluster (Zjednoczone Emiraty Arabskie)
  • Artur Michalski, Zastępca Prezesa Zarządu, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska iGospodarki Wodnej
  • Michał Markiewicz, Menedżer Programu Bezemisyjnego Transportu Publicznego, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
  • Per Als, Senior Transport Specialist, European Investment Bank (Luxemburg)
  • Saša Bart, Dyvolve d.o.o. (Chorwacja)

W trakcie panelu dyskutowana będzie tematyka wsparcia rozwoju elektromobilności w Polsce i za granicą – szczególny nacisk położony zostanie na wsparcie pochodzące ze środków publicznych.  Rozmówcy odpowiedzą, jak duży powinien być, ich zdaniem, udział środków publicznych w procesie wdrażania elektromobilności oraz w jakich proporcjach środki te powinny być dzielone pomiędzy prace badawczo – rozwojowe, zakup taboru elektrycznego, budowę stacji zasilania pojazdów i działania marketingowe promujące transport elektryczny.  Poruszona zostanie również kwestia potencjalnej grupy docelowej wsparcia – w jakiej proporcji powinno ono trafiać do producentów pojazdów, dostawców infrastruktury i podmiotów realizujących przewozy? A co ze wsparciem dla użytkowników pojazdów i  pasażerów?

 

 

grafika STD
fundusze
PL 1
f logo u
unia

Strona internetowa współfinansowana z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia