Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!” ruszyła nowa odsłona kampanii społecznej

Używamy plików cookie, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie z serwisu. Korzystając z witryny, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

Prowadzona przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A  kampania społeczna ma na celu ograniczenie niebezpiecznych zdarzeń na przejazdach kolejowych. Oprócz budowania bezkolizyjnych przejazdów, montowania dodatkowych urządzeń i szkolenia pracowników wykorzystywane będą nowe aplikacje mobilne, za pomocą których będzie można zgłosić m.in. usterki na przejazdach kolejowo-drogowych.

bzpieczny przejazd copy copy copy

W nowej odsłonie kampanii o bezpieczeństwo apelują kobiety – Ambasadorki Bezpieczeństwa. Ich apel „kochanie, zwolnij przed przejazdem” albo „nie baw się na torach córeczko” to „głos rozsądku”, chroniący przed błędem, którego skutków nie da się odwrócić. W codziennych sytuacjach pośpiech czy brawura skłaniają do nierozważnych zachowań. Te zachowania są przyczyną wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych. Jeśli odezwie się głos rozsądku dziesiątki osób mogą ocalić zdrowie i życie. Kampania kierowana jest do różnych grup wiekowych. Mobilna aplikacja „Bezpieczny przejazd VR” dedykowana młodszym odbiorcom pozwala uczyć się na wirtualnym przejeździe.

bp2

Więcej informacji na temat kampanii zawiera strona internetowa www.bezpieczny-przejazd.pl, która dostarcza wiedzę na temat bezpieczeństwa na przejazdach i terenach kolejowych.

 

 

 

 

zdj. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

 

 

 

 

Filtry

fundusze
PL 1
f logo u
unia

Strona internetowa współfinansowana z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia