facebook x youtube linkedin

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Centrum Unijnych Projektów Transportowych

Centrum Unijnych Projektów Transportowych zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Centrum Unijnych Projektów Transportowych.

  • Data publikacji strony internetowej: 2022-05-09;
  • Data ostatniej dużej aktualizacji: 2022-05-09.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

  • Nie wszystkie elementy podczas nawigacji klawiaturowej ulegają podświetleniu.
  • Nawigacja klawiaturą w kilku miejscach odbywa się na elementach ukrytych.

Niedostępne treści:

  • Niektóre dokumenty w formacie PDF mogą nie być w pełni dostępne dla osób niewidomych.
  • Niektóre grafiki mogą nie zawierać tekstów alternatywnych (alt).
  • W części materiałów wideo brakuje napisów dla osób niesłyszących.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 2025-03-19;
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2025-03-14.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 oraz na podstawie audytu zleconego firmie zewnętrznej.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu.

Żądanie powinno zawierać:

  • dane osoby zgłaszającej żądanie,
  • wskazanie strony internetowej, której dotyczy problem,
  • preferowany sposób kontaktu,
  • jeżeli osoba zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Odpowiemy w ciągu 7 dni. Jeśli realizacja zgłoszenia wymaga więcej czasu, termin może się wydłużyć maksymalnie do 2 miesięcy.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Jeżeli odmówimy zapewnienia dostępności, możesz złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością cyfrową prosimy o kontakt:

Dostępność architektoniczna

Siedziba CUPT: Plac Europejski 2, Warszawa (budynek C, bliżej Ronda Daszyńskiego)

  • Przystanek autobusowy: Łucka.
  • Przystanek tramwajowy: Rondo Daszyńskiego.
  • Stacja metra: Rondo Daszyńskiego.

Do budynku prowadzą dwa wejścia z drzwiami obrotowymi. Zapewniono możliwość ominięcia ich i wejścia przez drzwi tzw. awaryjne odblokowywane za pomocą przycisku. Znajdują się odpowiednio po lewej i prawej stronie drzwi obrotowych. Wejście dostępne z poziomu terenu znajduje się od strony Placu Europejskiego. Do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą.

CUPT nie dysponuje miejscami parkingowymi dla osób z niepełnosprawnością.

Niezbędny jest dowód tożsamości do uzyskania specjalnej karty wejściowej z zabukowanym numerem piętra 8 na którym znajduje się recepcja CUPT.

W recepcji budynku jest zamontowana pętla indukcyjna.

Hole windowe dostępne są z tego samego poziomu po przekroczeniu bramek. Jedna z bramek jest szersza dla osób poruszających się na wózkach.

W windach nie ma przycisków wyboru piętra. Windy są wyposażone w głosowe komunikaty numeru piętra. Karta wstępu otrzymana z recepcji budynku ma automatyczne zabukowany wjazd na 8 piętro tj. do siedziby CUPT.

Wejście na teren biura jest możliwe po powiadomieniu osób pracujących w recepcji – powiadomienie za pomocą domofonu na prawo od drzwi wejściowych. Drzwi wejściowe oznaczone są kontrastowo.

Na 8 piętrze, na którym znajduje się recepcja CUPT nie ma schodków i progów utrudniających poruszanie się. Na piętrze jest toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

W holach windowych przy klatce schodowej znajduje się winda dostosowana do transportu osób z niepełnosprawnościami w przypadku pożaru lub zagrożenia.

Można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą. Biuro nie posiada tłumacza języka migowego. Na terenie Biura nie jest zamontowana pętla indukcyjna.

Toalety dla osób z niepełnosprawnością ruchową, znajdują się na każdym piętrze budynku zajmowanym przez CUPT.

Sala konferencyjna jest przystosowana dla osób poruszających się na wózku.

Skontaktuj się z nami

Kontakt dla Beneficjentów
  • składanie wniosków
  • pytania dotyczące programów
kontakt dla beneficjentaarrow
Punkty informacyjne

Formularz kontaktowy i kontakt dedykowany
dla mediów i dla obywateli

punkty informacyjnearrow
Biuro CUPT

Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa

Poniedziałek – piątek,
godz.: 8:15 – 16:15

logotyp - Fundusze Europejskie
logotyp - Rzeczpospolita Polska
logotyp - UE
logotyp - KPO

Strona internetowa współfinansowana: z Funduszu Spójności w ramach pomocy technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, z Funduszu Spójności w ramach pomocy technicznej programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 oraz z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027

scroll back to top