Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies.

 

Polityka cookie

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

facebook twitter youtube linkedin

Aktualności

Zintegrowany Model Ruchu

Delegacja z Politechniki Krakowskiej 12 października 2022 | Zintegrowany Model Ruchu
Delegacja z Politechniki Krakowskiej

Wczoraj gościliśmy delegację studentów Koła Naukowego Transportu TRANSIT, działającego przy Katedrze Systemów Transportowych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki.

Więcej arrow
ZMR: Porozumienie z Politechniką Gdańską 29 września 2022 | Zintegrowany Model Ruchu
ZMR: Porozumienie z Politechniką Gdańską

Podpisaliśmy kolejne porozumienie o współpracy z uczelnią wyższą.

Więcej arrow
Podpisaliśmy Porozumienie o współpracy z Politechniką Krakowską im. Tadeusza Kościuszki 15 września 2022 | Zintegrowany Model Ruchu
Podpisaliśmy Porozumienie o współpracy z Politechniką Krakowską im. Tadeusza Kościuszki

8 września 2022 r. w siedzibie Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki podpisano Porozumienie o współpracy pomiędzy uczelnią a Centrum Unijnych Projektów Transportowych.

Więcej arrow
Zintegrowany Model Ruchu – ogólne założenia modeli prognostycznych 16 lutego 2022 | Zintegrowany Model Ruchu
Zintegrowany Model Ruchu – ogólne założenia modeli prognostycznych

Od stycznia 2022 r. będzie możliwe pozyskanie zaktualizowanego modelu ZMR na rok 2019 oraz wariantu prognostycznego 2030BAU wraz z dokumentacją techniczną.

 

Więcej arrow
Zintegrowany Model Ruchu – ogólne założenia modeli prognostycznych 30 grudnia 2021 | Zintegrowany Model Ruchu
Zintegrowany Model Ruchu – ogólne założenia modeli prognostycznych

Od stycznia 2022 r. będzie możliwe pozyskanie zaktualizowanego modelu ZMR na rok 2019 oraz wariantu prognostycznego 2030BAU wraz z dokumentacją techniczną.

Więcej arrow
CUPT o Zintegrowanym Modelu Ruchu na konferencji UTK 28 kwietnia 2021 | Zintegrowany Model Ruchu
CUPT o Zintegrowanym Modelu Ruchu na konferencji UTK

Urząd Transportu Kolejowego zorganizował konferencję „Nowy wizerunek kolei”, której celem było m.in. przedstawienie idei i celów Europejskiego Roku Kolei oraz wskazanie zmian, jakie zaszły w transporcie kolejowym dzięki funduszom Unii Europejskiej przeznaczonym na infrastrukturę, zwiększeniu interoperacyjności i wprowadzeniu wspólnotowych regulacji prawnych.

Więcej arrow
ZMR w spotkaniu TOB o Taborze kolejowym – potrzebach i możliwościach 24 lutego 2021 | Zintegrowany Model Ruchu
ZMR w spotkaniu TOB o Taborze kolejowym – potrzebach i możliwościach

Obecnie, dzięki współfinansowaniu z funduszy unijnych (w szczególności Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko), tabor kolejowy w Polsce całkowicie zmienił swoje oblicze.

Więcej arrow
ZMR w spotkaniu TOB o Zielonym ładzie w polskim transporcie 26 stycznia 2021 | Zintegrowany Model Ruchu
ZMR w spotkaniu TOB o Zielonym ładzie w polskim transporcie

Pod takim hasłem odbyło się 13 spotkanie Transportowego Obserwatorium Badawczego, w którym między innymi została poruszona tematyka Zintegrowanego Modelu Ruchu.

Więcej arrow
Zakończyliśmy kolejny etap prac nad krajowym modelem transportowym (ZMR) 31 grudnia 2020 | Zintegrowany Model Ruchu
Zakończyliśmy kolejny etap prac nad krajowym modelem transportowym (ZMR)

Zgodnie z zapowiedziami, w CUPT zostały zakończone zasadnicze prace nad Zintegrowanym Modelem Ruchu w części prognostycznej.

Więcej arrow
Zintegrowany Model Ruchu – profesjonalne planowanie inwestycji transportowych 04 października 2020 | Zintegrowany Model Ruchu
Zintegrowany Model Ruchu – profesjonalne planowanie inwestycji transportowych

Model jest profesjonalnym narzędziem, które pomoże w planowaniu przyszłych inwestycji transportowych. Skorelowane dane będą wykorzystywane do analiz w zakresie nowych dróg, linii kolejowych, a także połączeń autobusowych i lotniczych. Wszystko to z myślą m.in. o nowej perspektywie 2021-2027, w której Komisja Europejska będzie wymagała zgodności z modelem.

Więcej arrow
TOB o badaniach społecznych w Zintegrowanym Modelu Ruchu 04 grudnia 2019 | Zintegrowany Model Ruchu
TOB o badaniach społecznych w Zintegrowanym Modelu Ruchu

W Centrum Unijnych Projektów Transportowych trwają prace nad Zintegrowanym Modelem Ruchu (ZMR), którego celem będzie wypełnienie warunków…

Więcej arrow
Jak podróżują Polacy? Trwają prace badawcze nad Zintegrowanym Modelem Ruchu! 04 listopada 2019 | Zintegrowany Model Ruchu
Jak podróżują Polacy? Trwają prace badawcze nad Zintegrowanym Modelem Ruchu!

W Centrum Unijnych Projektów Transportowych trwają prace nad Zintegrowanym Modelem Ruchu (ZMR), którego celem będzie wypełnienie warunków…

Więcej arrow

CUPT na Twitterze

Skontaktuj się z nami

Kontakt dla Beneficjentów

  • składanie wniosków
  • pytania dotyczące programów
kontakt dla beneficjentaarrow

Punkty informacyjne

Formularz kontaktowy i kontakt dedykowany
dla mediów i dla obywateli

punkty informacyjnearrow

Biuro CUPT

Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa

Poniedziałek – piątek,
godz.: 8:15 – 16:15

logotyp - Fundusze Europejskie
logotyp - Rzeczpospolita Polska
logotyp - CUPT
logotyp - Europejski Fundusz Strukturalne i Inwestycyjne

Strona internetowa współfinansowana z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia

scroll back to top